MASQ

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pon, 13 Sty 2003, 22:54:41 CET

On Mon, Jan 13, 2003 at 07:59:15PM +0100, Michał Margula wrote:
>Nie ma raczej potrzeby, chyba że do serwera wchodzą Ci więcej niż jedno łącze.
Po ponownym przeczytaniu pytania trudno mi się z Tobą nie zgodzić. :-)
Wspomniałem o source-routingu, bo początkowo zrozumiałem, że kolega chciał
wychodzić na świat z adresem zależnym od podsieci. Wtedy potrzebny jest
src-routing, albo adres podany wprost w regułkach maskarady.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>