Hardware monitor

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 14 Sty 2003, 07:53:26 CET

[Sunday, 12 January 2003], Artur Flinta napisał(a):

> Nie, wystarczy zainstalowac lm_sensors i poczytac dokumentacje
Niestety - brakuje obslugi chipsetu SiS :(((((

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.