Walki z JFS ciąg dalszy ...

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Wto, 14 Sty 2003, 16:31:16 CET

Adam Jurkiewicz (a.jurkiewicz w herc.com.pl) wrote:
> OK,
> więc tak - ściągnąłem sobie rescue CD, odpaliłem ...
> a dla pełnego opisu dodam, że :
> Maszyna to Pentium 200 - oryginalny IBM, więc BIOS trochę ubogi,
> i na dodatek ISO Linux boot nieobsługiwany ... więc
> wziąłem sobie z katalogu boot image i na dyskietkę ....
> więc odpalam maszynę z dyskietki, potem ręcznie fdauto.bat
> bo niestety od razy nie chce zobaczyć ....
> i odpala, LILO ............... startuje
> a potem INITRD ............................ startuje
>
> i po 2 sekundach czarny ekran ... i stoi (komputer)
> [...]

kompilowane jest na i386 - to nie ten problem

Problem moze byc ze sterownikiem do cdromu - podobny obiaw
miał Sebek na jakimś kompie ( to co jest bootuje sie z freedosa
+ dosowy sterownik cdrom - nie trzeba wtedy miec kernela na fdd).

Spróbuj wystartować z innej dyskietki z innym sterownikiem cdromu,
lub spreparowac fdd z kernelem i initrd na na niej.

Arek