cdrecord i audio

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 14 Sty 2003, 17:49:43 CET

On Tue, 14 Jan 2003 17:28:54 +0100 (CET)
punio w galaxy.sloneczny.pl wrote:

> Jaki zestaw komend potrzebny mi jest do skopiowania cdroma audio?
> Nie wiem jak go podmontowac i jak zrobic obraz, coby po kopiowaniu to
> dalej bylo audio.

cdda2wav, cdrecord to cały zestaw komend jaki potrzebujesz do wykonania
tej niecodziennej operacji. Mountowaniem nie zawracaj sobie głowy.
A jak skopiujesz to napewno dalej będzie audio, no chyba, że coś nie tak
po drodze pójdzie.
A jeśli chcesz bardzo uprościć całą sprawę to zainteresuj się "komendą"
xcdroast.

:)

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]