Co się stało z LVcool?

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 14 Sty 2003, 17:51:04 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> IMHO można go spokojnie do Ra wrzucić - kiedyś mi d..pę uratował...
>
> Działa po prostu...
> STBR do general lvcool.spec
> Tak naprawdę jestem zdziwiony, że to nie poszło już dawno temu i że nie
> ma...

Swoją drogą wypadałoby go z lekka przerobić, coby tylko ustawiał
bit, a wysyłanie STP w pętli już sobie darował (bo to robi jajo).
Ja to emulowałem odpalając lvcool; killall lvcool;

bart
--
        "kiedy rozum śpi, włącza się automatyczna sekretarka"
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/