brak qssl

Wto, 14 Sty 2003, 22:43:59 CET

On Wed, 11 Dec 2002, Piotr Pawłow wrote:

> Czemu nie ma tego pakietu na FTP? Żeby połączenia szyftowane w PSI
> działały musiałem dobudować z cvs-u...

Zmieniłem nazwę tego pakietu na qt-plugin-ssl żeby było łatwiej
identyfikowalne (jak reszta qt-plugin-*).

Do momentu kiedy ktoś nie da znać że kompilat budowany dodatkowo z
-fno-trri -fno-exceptions (mniejszy rozmiar binarek) pracuje poprawnie
pakiet poleży w test, a później trafi do updates/genetral.

kloczek