bp6 i problem

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 15 Sty 2003, 13:35:22 CET

W liście z śro, 15-01-2003, godz. 11:59, Jacek Konieczny pisze:

> [...]
> Z powodu jakiego modułu jest "tainted"?
sam bym to chcial wiedziec :)

> Mnie to wygląda na padniętą pamięć, lub przegrewający się
> procek lub chipset.
Komputer chodzi 24h/dobe, dwa dni temu jeszcze pod 2.2 i nie bylo z nim
problemow. Jaja zaczely sie dziac po dodaniu drugiego dysku i raczej nie
przypisywalbym winy kernelowi. Wykonam testy na pamieci (256mb ECC) i na
prockach... zobaczymy

jak dotad noapic znacznie poprawil sytuacje - skopiowalem ok 20gb bez
zwisu... ale wylaczyl mi w miedzy czasie korzystanie z dma na hdc, wiec
potraktowalem go przez hdparm -d1 /dev/hda i na hdc. Co ciekawsze zwisl
na hdc - zadnego komunikatu...

teraz po restarcie udalo mu sie na chwile uwisc a w logach zostalo 49
razy: NETDEV WATCHDOG: eth0: transmit timed out
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl