polaczenie PPP z SDI

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Śro, 15 Sty 2003, 13:36:20 CET

* Marcin Kurzyna <pld w nius.waw.pl> [030115 13:25]:

> natomiast w /etc/ppp/options.ttyS0 mam:
>
> DEVICE=ppp0
> ONBOOT=yes
> MODEMPORT=/dev/ttyS0
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
to chyba w ifcfg-eth0 :-)

> crtscts
> defaultroute
> lock
> modem
> 115200
> noauth
> persist
> user dzablonna
> maxfail 0
> lcp-echo-interval 20
> lcp-echo-failure 10
>
> I tyle - jak napisałem działa miodzio.

A możecie pokazać co zwraca:
# ps -xwwww |grep ppp

Ja mam:
[root w bramka /root]# ps -xwwwwww |grep pppd
18494 ttyS0    S      0:00 /usr/sbin/pppd lock noipv6 /dev/ttyS0
linkname ppp0 ipparam /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0

Czyli tak jakby nie przekazywał wszystkich opcji z options.ttyS0
(skonfigurowalem przed chwila jak u Ciebie - i teraz nie mam ani ]
"maxfail 0" ani "persist" mimo, że wcześniej miałem, gdy korzystałem z
ifcfg-ppp0 i odpowiednich tam plików.

ediap

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications