polaczenie PPP z SDI

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 15 Sty 2003, 13:45:05 CET

Użytkownik Adam Piatyszek napisał:

>>MODEMPORT=/dev/ttyS0
>
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> to chyba w ifcfg-eth0 :-)

Czemu? ja mam tu.. opis konfiguracji brałem daaawno temu ze stron pld
(nawe nie z irc.pld), a że działa to nie zmieniam :)

> Ja mam:

ja w zasadzie też:
[root w glacial mail]# ps -xwwww | grep ppp
21813 ttyS0    S      0:00 /usr/sbin/pppd lock noipv6 /dev/ttyS0
linkname ppp0 ipparam /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-sdi

> Czyli tak jakby nie przekazywał wszystkich opcji z options.ttyS0
> (skonfigurowalem przed chwila jak u Ciebie - i teraz nie mam ani ]
> "maxfail 0" ani "persist" mimo, że wcześniej miałem, gdy korzystałem z
> ifcfg-ppp0 i odpowiednich tam plików.

rzeczywiście nie wypisuje, ale u siebie widzę, że działa - jak zrywa
czasem połączenie to sam bez mrugnięcia je podnosi (daawno temu czasem
padało mi pppd - nie wiem z jakich przyczyn, potem to zniknęło - też nie
wiem czemu :) )

M.