bp6 i problem

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 15 Sty 2003, 15:17:32 CET

On Wed, 15 Jan 2003, Adam Szpakowski wrote:
> [cut]
> Przechodziłem nie tak dawno podobne problemy z BP6. Objawy były w zasadzie
> identyczne. Dziwne oopsy kernela.

Też miałem problemy z Abitem, jaikiś RAID-133, czy coś.
Roziwązanaiem była lutownica! Obok złącza zasilania była/jest
taka bateria kondensatorów ( umnie 8szt. po 1100uF), połowa
miała podniesione 'czapki'. Po wymianie na nowe płyta jak nowa.
Co ciekawe gość sprzedający w sklepie, od razu wiedział o co chodzi
i twerdził że nie byłem pierwszy jeśli chodzi o płyty Abit.
pzdr
Stacho Pal