PAM i passwd

Śro, 15 Sty 2003, 23:04:31 CET

On Wed, 15 Jan 2003, Bartlomiej Niedziela wrote:
[..]
> Jak nie mam mozliwosci czytania przez grupe http to w /var/log/secure
> dostaje:
>
> httpd(pam_unix)[7270]: authentication failure; logname= uid=51 euid=51 tty=
> ruser= rhost=  user=<naza_usera>
>
> i co ty na to? A wlasnie zrobilem jak mowiles, po prostu wpisalem do
> /etc/pam.d/httpd taka sama konfiguracje
> jak ma xscreensaver...
>
> Ta z ta grupa podaja jako przyklad w doc'ach do mod_auth_pam....  wiec....

O jakiej grupie mówisz ? przecież w /etc/pam.d/xscreensaver jest tylko:

%PAM-1.0
auth       required     /lib/security/pam_unix.so shadow nullok

i tak powinieneś mieć w /etc/pam.d/httpd i żadje grupy tutaj nie ma.

Tak wogóle to ten pakiet jest do dokończenia ze wzgledu na brak w
pakiecie dołączonego /etc/pam.d/httpd.

kloczek