Drukowanie *.doc

Piotr Kowalski - HUNTER pkowal w kk.kalisz.pl
Czw, 16 Sty 2003, 01:18:53 CET

Witam!

Moja sytuacja:
Przychodza kumple ze sprawozdaniem napisanym w *.doc i mowia, stary
wydrukuj mi to szybko.
A ja biedny sprawdzam pod OpenOffice, antiword to wogole odpada, a tu
ciagle pierdoly sie pokazuja.
Nie mam zadnego kompa pod reka z windowsem wiec odpalam z innej partycji
swoja znienawidzona winde, trace fajny uptime i drukuje mu to.

Wiem ze connectix wypuscilo na bazie wine program do odpalania worda i
excela pod linuxem, ale niestety platny, tak jak sam word i excel.

Chcialbym sie dowiedziec od Was grupowiczow, jak sobie radzicie z tym
_powaznym_ jednak problemem. Czasem niestety sie takie sytuacje zdazaja.
Nie kazdy wie, ze Linux nie ma standardowo nic do lykania poprawnie
*.doc ani *.xls.

--
Piotr Kowalski - HUNTER
GG# 1448959 tlen# hunt3r