X-y i kursor myszy

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Czw, 16 Sty 2003, 09:00:53 CET

Dnia śro 15. styczeń 2003 19:53, Artur Flinta napisał:

> Jeżeli na karcie masz 8MB pamięci to może sterownik inaczej ja
> adresuje jak ma z autodetekcji rozmiar a inaczej jak ma na sztywno
> wpis, może tu jest problem. A jak masz inna ilość to cóż :-) nie
> ma nic do rozumienia, sztucznie się nie ogranicza tej pamieci :)

Doszedłem do następujących wniosków.
To jest grafika na płycie i ma przydzielone 8MB z  RAM-u.
(tym nawiasem mówiąc innej możliwości nie ma)
W XFree86.0.log są komunikaty:
(--) TRIDENT(0): Found 8MB board, using 4MB
(--) TRIDENT(0): VideoRAM: 4096 kByte
a ponieważ znalazłem wpis w XF86config
#VideoRam 8192
więc postanowiłem to odhaszować,
ale, że zrobiłem tą zmienę z kilkoma innymi nie zauważyłem
konsekwencji i nie powiązałem jednego z drugim.
Bo chyba niełatwo powiązać te dwie sprawy...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl