Drukowanie *.doc

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Czw, 16 Sty 2003, 09:10:01 CET

Dnia czw 16. styczeń 2003 01:18, Piotr Kowalski - HUNTER napisał:
> Przychodza kumple ze sprawozdaniem napisanym w *.doc i mowia, stary
> wydrukuj mi to szybko.
> A ja biedny sprawdzam pod OpenOffice, antiword to wogole odpada, a tu
> ciagle pierdoly sie pokazuja.
> Nie mam zadnego kompa pod reka z windowsem wiec odpalam z innej partycji
> swoja znienawidzona winde, trace fajny uptime i drukuje mu to.
>
> Wiem ze connectix wypuscilo na bazie wine program do odpalania worda i
> excela pod linuxem, ale niestety platny, tak jak sam word i excel.
>
> Chcialbym sie dowiedziec od Was grupowiczow, jak sobie radzicie z tym
> [...]

Może nie wszystkie 100% doc-ów ale u nas nie mamy
z tym problemów pod OOorg 1.0.1
Pracujemy w firmie część osób na OOorg pod linuksem a część
z MSOffice i nie mamy problemu z doc-ami.
Jak do tej pory to nie mogę odczytać poprawnie jednego xlt bo
jest strasznie wydziwiany - jakieś kratki do zaznaczania itp.itd.
Poza tym O.K.

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl