Co dalej po instalacji z CD?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pią, 17 Sty 2003, 10:41:32 CET

Witam

> Po bojach udało mi się w końcu zainstalować PLD z CD tylko co dalej?
> Nie mam dostępu do sieci więc pldek nie działa a chciałbym
> doinstalować kolejne pakiety tylko nie wiem jak???
man poldek
Wszystkie kompakty najlepiej zgrać na dysk.

> 5) jak skonfigurować X pod PLD? tzn jak zrobię xf86confog to nie wiem
> co wybrać (mam Radka 7500 na AGP z 64MB)
Prawdopodobnie radeon :). Z tego co widzę są dwie paczki ze sterownikami
do wyboru.

> 6) ....karta muz. Realtek ALC650 [5+1].....
Tego mi się nie udało odpalić. Może z alsą 0.9 pójdzie...

Poza tym http://irc.pld.org.pl/ i tnij linie w okolicy 80 kolumny :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \