Co dalej po instalacji z CD?

Tomasz Sobolewski sobol w gadka.pl
Pią, 17 Sty 2003, 10:52:18 CET

> man poldek
> Wszystkie kompakty najlepiej zgrać na dysk.

A wlasnie tak juz btw instalki .. to bedzie ona poprawiana?
Bo zauwazylem ze oprocz nie radzenia sobie dosc czestego z
partycjonowaniem i wykrywaniem dysku .. ma spory problem tez ze
zmienianiem plyt (odmontowaniem).
A takie przegrywanie plyt na dysk wydaje mi sie dosc absurdalnym
pomyslem/rozwiazaniem. Mam na mysli jego uzytecznosc na dluzsza mete.

SoBoL

Tomasz Sobolewski
sobol w gadka.pl
GG: 1978