cd z PLD

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 17 Sty 2003, 11:12:02 CET

On 01/16/2003 08:17 AM, Użytkownik carnage2 w go2.pl napisał:
> Witam wszystkich
> mam pytanie: czy mozna dostac gdzies nasze kochane PLD po cenach

Zapraszam za 2-3 tygodnie na http://www.herc.pl

Zaczniemy to sprzedawać dla zainteresowanych,
generalnie nie będzie to "masowa" produkcja,
ale z tego co zdążyłem się fowiedzieć to w Linux+
już tego więcej NIE BĘDZIE (tak mi miła panienka przez
telefon powiedziała).

Więc za parę złotych (jeszcze dokładnie nie wiem za ile)
będzie można nabyć u nas BASE dla i686 oraz i386.
A z czasem pewnie więcej ... :-)

Pozdrawiam,
--
| Adam Jurkiewicz                 | HERC - Systemy Linux'owe   |
| Inżynier Serwisu Linux          | Mobile: +48-602.181.224    |