Co dalej po instalacji z CD?

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pią, 17 Sty 2003, 12:27:53 CET

On Fri, 17 Jan 2003, Grzegorz Godlewski wrote:

> Prościej chyba poldek -s /mnt/cdrom/PLD/RPMS -i pakiet :)
> Gdyby tak poldek miał jeszcze wsparcie dla wymiennych nośników +
> odpowiednie indeksy do tego :)

A ja zrobiłem tak:
grep cdrom /etc/fstab
/dev/cdrom         /cdrom          iso9660 noauto,user,noexec,ro   0      0
                   ^^^^^^
to może być kluczowe

# zgrałem plik .poldekrc z PLD-base do /
$ cp /cdrom/.poldekrc /

mam odmontowany cdrom i tylko włożona PLD-base
$ poldek -c /.poldekrc

Po czym ładnie mi się montuje /cdrom i czyta pakiety.
Nawet kiedyś poprosił o wymianę płytki :) Ale nie miałem przy sobie
innej...

Prosze o potwierdzenie lub zaprzeczenie takiego działania poldka.

--
Kermit