Co dalej po instalacji z CD?

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pią, 17 Sty 2003, 13:14:52 CET

* Sławomir Sędyka <kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl> [030117 12:30]:
Ma wsparcie... Trzeba tylko dobrze skonfigurowac. Zgodnie z
/usr/share/doc/poldecrc.sample-cdrom.gz:

# Note that all indexes must be on the first CD
# Remember to configure vfjuggle by enviroment varialbles setting
# or by $ vi $HOME/.vfjugglerc.

source1  = cdrom://cdrom_1/cd1/
prefix1  = cdrom://cdrom_1/PLD/RPMS

source2 = cdrom://cdrom_1/cd2/
prefix2 = cdrom://cdrom_2/PLD/RPMS

source3 = cdrom://cdrom_1/cd3/
prefix3 = cdrom://cdrom_3/PLD/RPMS

cdrom_get = "/usr/bin/vfjuggle %d %Pn"

Tyle, że trzeba to troszkę zmodyfikować. Zamiast cdrom_1, cdrom_2,
cdrom_3 trzeba chyba było wpisać nazwy plików identyfikujących daną
plytkę, które znajdują się na każdym z CD. Nie pamiętam dokładnie jak
się nazywają, więc nie podam dokładnie.
Poza tym chyba jeszcze coś zmieniłem, miałem tak kiedyś i pięknie
działało... Zachęcam do eksperymentów.

ediap

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications