Co dalej po instalacji z CD?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pią, 17 Sty 2003, 15:17:33 CET

> BTW myślałem że jak instalowałem z CD-ROMa to poldek to zapamięta.
Zgłoś do BTS'a jako feature request :)

> Jest  coś na:
> http://www.realtek.com.tw/downloads/downloads1-3.aspx?series=3D8&Software=3D
> True
> ale mnie siś tego nie udało uruchomić pod RH 7.3
Zobacz też:
http://lwn.net/Articles/15135/
Ja na szczęście już z tym kodekiem nie do czynienia.

> OK - pisałem z www więc przepraszam, chwilowo przeprosiłem się z OE
Wybaczam, tak naprawdę czytałem pod iksami na szerokiej konsoli :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \