php 4.3

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pią, 17 Sty 2003, 17:53:00 CET

> W zasadzie to chodzi mi o PEAR, bo to co zbudowałem z cvs'u wisi na
> skrypcie:
>
> <?
> require_once "PEAR.php";
> echo "SS";
> exit;
Już naprawiłem - do /etc/php-apache.ini trzeba było dodać:
include_path=/usr/share/pear:.
Nie powinno tego być w jakimś pakiecie?

Inne problem:
W przypadku wystąpienia błędu przeglądarka nie pokazuję go :( - wszystko
trafia do /var/log/httpd/error_log
Czy ktoś wie gdzie to można poprawić, żebym nie latał po katalogach po
każdej literówce?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \