Kiedy OpenSSH 3.5 ??

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 20 Sty 2003, 12:07:02 CET

W liście z pon, 20-01-2003, godz. 10:55, Krzysztof Osetek pisze:

> czasami sie ciesze ze cos mi sie wydaje :)))
>
> ale swoja droga to jak zainstalowac to glibc - chcialem sie pobawic tymi
> najnowszymi Xami co maja randra, ale nie moge...

przydaloby sie, zeby jakas mila duszyczka zaczela budowac pakiety (poki
buildery leza plackiem). Osobiscie czekam na takie ACpre w postaci
nowego rpm, db, glibc, kernel-2.4, openoffice, gnome2... bez tego nie
ruszam sie na krok w glebszym rozwoju AC (nie mam czasu, zeby sobie
samemu taki zestaw przygotowac, a przydalo by sie to upgradnac za jednym
razem...)
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl