bufor ramki

Tomasz Szulborski felek w gower.pl
Pią, 17 Sty 2003, 20:57:54 CET

Witaj Łukasz,

W Twoim liście datowanym 17 stycznia 2003 (20:35:46) można przeczytać:

ŁM> Chyba /dev/fb0 ? Może ta literówka gdzieś się pojawia w Twoich plikach
ŁM> konfiguracyjnych? A może tylko teraz się machnąłeś? Nie wiem, ale warto
ŁM> sprawdzić.

Oczywiscie chodzilo mi o /dev/fb0, niechcacy przestawilem litery.
Pliki konfiguracyjne? Jedyny plik w ktorym grzebalem to
/etc/sysconfig/fbset. W PLD jestem jeszcze "zielony", na codzien
zajmuje sie debianem i opieralem sie na opisie konfiguracji z chip
specjal.

--
|---=< tszulborski w tlen.pl >=----=< GG 642761 >=----|
| Szef dzialu "Linux" w magazynie @t -> www.at.g.pl |