Sterownik dzwieku

Piotr Kowalski - HUNTER pkowal w kk.kalisz.pl
Sob, 18 Sty 2003, 00:57:53 CET

Witam!

Prosze o rady w sprawie wyjscia audio. Otoz nie jestem zadowolony z
rozwiazania jakim dysponuje i chcialbym je zmienic. Uzywam nastepujacych
modulow do obslugi mojej zintegrowanej karty dzwiekowej i niby muzyka
gra, ale w xmms moge uzywac tylko aRts driver i blokuje on /dev/dsp, ze
juz nawet play, playwave ani nic innego nie zagra. Nawet w Kadu glupiego
dzwieku mi nie odegra jak mp3 sobie slucham...
Co mi polecacie zrobic

alias sound-slot-0 i810_audio
post-install sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -L
>/dev/null 2>&1 || :
pre-remove sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -S
>/dev/null 2>&1 || :

Druga sprawa, jak skonfigurowac cups, zeby z kde bezproblemowo
wspolpracowal, i wogole jak zamienic lprng na cups. Na lprng dziala OK,
ale z samba toto kiepsko sobie radzi (u mnie, juz o tym pisalem na
grupie)

Z gory dzieki za odpowiedzi...

--
Piotr Kowalski - HUNTER