Jakie streamery działają z Linuksem?

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Sob, 18 Sty 2003, 09:13:47 CET

Dnia Sat, 18 Jan 2003 02:38:08 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał/a:

> Hej
>
> Zastanawiam się nad zakupem streamera do robienia backupów. Nie mam o
> tym zielonego pojęcia, więc prosiłbym o wszelkie informacje, przede
> wszystkim o tym jakie streamery działają z Linuksem, ile one kosztują i
> kasetki itd. TIA.
Wszystkie, ide i scsi. Ja polecam dowolny strimer SCSI, z takowymi nie ma problemow. Na nowym wynalazku sigejt travan 40 ide-scsi czasem pluje bledami, mimo ze urzadzenie dziala i nei mam pewnosci czy moduly sa zle czy to strimer ide jest badziew.

Co do kasetek to drogie sa. Ostatnio 5 kasetek 20/40Gb zaplacilem cos 900 pln (z vatem chyba albo bez .. ? nie pamietam).

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"