php 4.3

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Sob, 18 Sty 2003, 15:07:59 CET

> Tak - bo to jest problem z aktualnym php - gubi ścieżki przy budowaniu. To
> jest jedyny problem jaki pozostał chyba, ale nie mam czasu nad tym
> posiedzieć :(
> A samego PEAR-a możesz śmiało z cvs-u brać w obecnej postaci i użytkować z
> poprzednią wersją php-a.
W zasadzie to zależało mi na nowym php (z debug_backtrace łatwiej mi się
pracuje) z obojętnie jakim pear'em (AFAIK stary ma zależności od php 4.2).
Ale wystarczyło umiścić include_path w php.ini i działa ok.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \