Priorytet XMMSa

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 18 Sty 2003, 22:22:15 CET

On 18 Jan 2003 22:04:51 +0100
Piotr Kowalski - HUNTER <pkowal w kk.kalisz.pl> wrote:

> Czy da sie jakos zwiekszyc ten priorytet (na pewno sie da, tylko
> jak?), lub jest to inna przyczyna i rozwiazanie?

możliwe rozwiązania: (mniej i bardziej extremalne)
1. alsa-0.9
2. podziękować arts za współprace, i xmms-output-alsa-0.9.5
3. kernel preempt, o(1) scheduler, low latency
4. sb live

Jeśli używaz oss sterownika to zamknij oczy i przejdź na alsę.
Jeśli używaż alsy to sprobuj ominąć arts.
Jeśli komp to desktop to spokojnie polecam zestaw patchy Con Kolivasa
(punkt 3)
Jeśli żadne z powyższych nie pomogą to znaczy że masz dzwięk typ
"onboard, o dupsko rozbić" i spójrz na punkt 4 który jest IMHO idealnym
rozwiązaniem dźwięku dla linuxa (desktop).
Sam z powodzeniem to rozwiązanie stosuje i wberw opniom o szkodliwości
połączenia nowego scheduler i prempt, działa to idealnie.
Oczywiście nie wiem czy ma sens to wszystko, tylko po to żeby mp3
słuchać. Może masz po prostu staruszka kompa już?

Napisz troche danych technicznych to postawimy lepszą diagnozę.

pozdr.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]