Priorytet XMMSa

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 18 Sty 2003, 23:52:08 CET

On Sat, 18 Jan 2003 23:39:53 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> Przyznam, że nawet nie mieliłem. Może jakby ktoś na gtk2 sportował
> to bym miał powód, at skoro działa to po co ruszac? ;)

Przyznam Ci się, że ja mieliłem. Po co ruszać? A dlaczego nie :)
A tak serio to miałem wpadki z nim ciągłe, od zmiany środowska z ra na
nest zaczął się idoiotycznie zachowywać, kończąc pracę w najbardziej
nieoczekiwanych momentach.
Niestety twórcy tego porogramu używają stuffu automake'o - libtoolowego
z okresu drugiej wojny światowej co skutecznie uniemożliwia zbudowanie
tego cholersta. Już w ra były dirty hacki na aclocal, teraz niestety nic
już to nie daje. Podpatrywałem mandrejka, rh i ruskich, bo u nich sie to
buduje na glibc-2.3.1 i nowym gcc, jak narazie nie odniosłem sukcesu w
zbudowaniu tego prgramu.
A tak chciałem zobaczyć jak ladspa-plugin dla xmms działa ;)

Może jacys ochotnicy do zbadania sprawy? ;)

pozdr.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]