Jakie streamery działają z Linuksem?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 19 Sty 2003, 22:08:33 CET

On Sun, 19 Jan 2003, Krzysztof Drewicz wrote:
> nic nie mów, bo używany DDS4 z urządzemiem typu scsi-generic znanym jako
> changer taśm siedmiu to ~2k na allegro, tylko że kupić nie mogę przez tą
> piep... ustawę, a żeby nie być OT,

To ja będę zupełnie off-topic...
GBICe gigabitowe do Cisco u producenta płaciłem po 3.5k PLN, tymczasem bez
łaski można je kupić za max 100$, jeżeli jest oryginał Cisco. Jeżeli nie
jest to nawet po 20$ widziałem.

Az szlag człowieka trafia, że mamy takie kretyńskie prawo. Nawet jakby
ktoś przekręt zrobił to w tym momencie i tak jestśmy dużo do przodu...
A tak trzeba kombinować jak koń pod górę, żeby... taniej kupić.

W tym kraju chyba nic nie może iść normalnym tokiem... :-/

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...