Pakiety z LeftHand

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 20 Sty 2003, 08:08:29 CET

>  Bleee. od 2 latek w sumie co 3-4 miesiące próbuje coś z tego postawić.
>  nic mi nie wychodzi, może jak Rafał pisał dobre to w założeniach, ale
>  nie tędy imho droga.
jak do tej pory udalo mi sie to postawic tylko na rh
specjalnie go instalowalem bo nie chcialo sie to
odpalic i juz... nie wiem jak jest teraz... z ciekawosci
sprobuje chyba zrobic taki pakiet... Jesli jednak jest to
zbyt mocno zwiazane z rh to .. kij im w plecy... mnie nie zalezy...
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl