Czy solid-pop3d jest rozwijany?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 20 Sty 2003, 08:32:03 CET

On Mon, Jan 20, 2003 at 12:22:18AM +0100, ZyTeK wrote:

> A są takie ?

Przy kiepskim łączu czasem zawisa połączenie, a ściągnięte już
wiadomości nie są usuwane ani oznaczane jako przeczytane. Po ponowieniu
połączenie trzeba ciągnąć wszystko od początku. Przy paru MB w skrzynce
i połączeniu modemowym praca z takim serwerem nie należy do
przyjemności.

Było jeszcze parę innych (drobnych) błędów, ale już ich nie pamiętam.

Pora czas zacząć przechodzić na SASL2. Próbowałem sportować solid-pop3d,
ale mi się nie udało i pewnie nikt inny też tego nie zrobi. Ten projekt
umiera :-(

Niestety nie udało mi się jeszcze znaleźć niczego innego co by mi
odpowiadało.

Pozdrowienia,
	Jacek