Pakiety z LeftHand

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pon, 20 Sty 2003, 09:32:35 CET

> jak do tej pory udalo mi sie to postawic tylko na rh
> specjalnie go instalowalem bo nie chcialo sie to
> odpalic i juz... nie wiem jak jest teraz... z ciekawosci
> sprobuje chyba zrobic taki pakiet... Jesli jednak jest to
> zbyt mocno zwiazane z rh to .. kij im w plecy... mnie nie zalezy...
Kiedyś próbowałem zrobić paczkę i z tego co pamiętam były jakieś cyrki
z db, ale może to przez to, że ja używam db4.1.
No i instalacja jest troche pokręcona...

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \