Pakiety z LeftHand

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 20 Sty 2003, 13:36:26 CET

W liście z pon, 20-01-2003, godz. 09:32, Grzegorz Godlewski pisze:

> Kiedyś próbowałem zrobić paczkę i z tego co pamiętam były jakieś cyrki
> z db, ale może to przez to, że ja używam db4.1.
> No i instalacja jest troche pokręcona...

a ja sobie juz przypomnialem co z tym lefthandem jest nie tak :)
tj. jesli chodzi o zbudowanie... sam lefthend to maly pikus w porownaniu
z tym, ze jednoczesnie Panowie, ktorzy go robili polatali mocno
postgresta pod kontem np. dlugosci nazw atrybutow i tabel, zeby mogly
byc dluzsze niz 64 bajty czy jakos tak...
wyglada, ze na to ze sie to nie zmienilo (udostepniaja wlasnego
postgresql-a) a co za tym idzie powaznie sie zastanawiam czy w ogole
probowac cos zmieniac (nie chcialbym sztucznie nadymac postgrestowych
wlasciwosci - poza tym... zmieniac postgresta dla jakiejs aplikacji!? to
przeciez chore!!!)

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl