Adaptec 2100S - Mirror - Bootable ?

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pon, 20 Sty 2003, 15:04:59 CET

On 01/20/2003 02:52 PM, Użytkownik Michał Abramowicz napisał:

> Jaki to adaptec, jakos mi sie samemu nie chce szukac.
USCSI 160, LVD, max 15 dysków, 1 kanał RAID 0,1, 0/1, 5, JBOD

> Da sie, opis dla ide (to samo robisz dla scsi)

Dzięki, sprawdzę sobie za jakiś czas jak będę miał na ręce kontroler,
kiedyś zrobiłem na nim RAID-5 (sprzętowo) i w systemie (2.2.19)
jak skompilowałem z ręki kernel z driverami to widziałem jako
sda po prostu 35 GB dysk i tyle. Ale boot systemu był z IDE
zwykłego.

--
| Adam Jurkiewicz                 | HERC - Systemy Linux'owe   |
| Inżynier Serwisu Linux          | Mobile: +48-602.181.224    |