Adaptec 2100S - Mirror - Bootable ?

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 20 Sty 2003, 15:09:14 CET

On Mon, Jan 20, 2003 at 03:04:59PM +0100, Adam Jurkiewicz wrote:

> USCSI 160, LVD, max 15 dysków, 1 kanał RAID 0,1, 0/1, 5, JBOD

Czyli sprzetowy, to chyba sie jakos ustawia ze masz tyle dyskow
taki rajd i masz juz cos co linux widzi jako urzadzenie na ktorym
zrobisz wlasny podzial :) na partycje (przypuszczam, nie robilem tego
na adaptecach oprocz gópi kompaku arraj).

> Dzięki, sprawdzę sobie za jakiś czas jak będę miał na ręce kontroler,
> kiedyś zrobiłem na nim RAID-5 (sprzętowo) i w systemie (2.2.19)
> jak skompilowałem z ręki kernel z driverami to widziałem jako
> sda po prostu 35 GB dysk i tyle. Ale boot systemu był z IDE
> zwykłego.

A nie da sie ustawic w biose pc zeby startowal z scsi, i ustawic gdzies
na tym scsi partycje aktywna ? (w gópi kompaku arraj tak zrobilem i
dziala).

Pozdr.
ps: w dyskietkach startowych 2.4.experimental nie ma tego modulu do tego
adapteca ?

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"