Czy solid-pop3d jest rozwijany?

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 21 Sty 2003, 12:57:10 CET

On Mon, 20 Jan 2003 14:24:20 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Mam dokładnie ten sam efekt po ethernecie kiedy używam fetchmaila. Co
> ciekawe fetchmail po odebraniu każdego maila pisze "flushed". Nie
> pomyślałem że może to być zfakany serwer pop3.

to jest cecha (bezpieczeństwa ?) fetchmaila mogę się mylić bo teraz nie
używam tego programu ale kiedyś było tak, że do dostarczał lolalnie na
konto użytkownika wiadomości poprzez lokalnego MTA i jeśli z jakich
powodów serwer miał z dostarczeniem na koto użytkownika to list mógł
zostać utracony, co znaczy że fetchmail kasował listy z pop3 w chwili
kiedy wszystko (całe ściąganie) przebiegło pomyślnie.

Osobiście straciłem wiele listow z powodu takiego działania.

pozdrawiam
Grzegorz