CiągDalszy: Co dalej po instalacji z CD?

Wojtek voytasf w o2.pl
Wto, 21 Sty 2003, 23:23:27 CET

Dnia wto 21. styczeń 2003 13:12, Marcin napisał:
> To jeszcze raz ja (mam nadzieję że po raz ostatni z OE)

> Pozdrawiam
> Marcin
>
> PS IMVHO Slackware 7.x i 8.x to bułka z masłem vs PLD 1.0 Ra
>

> ***************r-e-k-l-a-m-a**************
>
> Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
> mBIZNES - konto dla firm
> http://epieniadze.onet.pl/mbiznes
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/
U mnie działa taki zapis w XF86Config:

Section "ServerLayout"
	Identifier     "XFree86 Configured"
	Screen      0  "Screen0" 0 0
	InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
	InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
EndSection

Section "InputDevice"
	Identifier  "Keyboard0"
	Driver      "keyboard"
EndSection

Może pomoże.
Sam miałem niezłe problemy z konfiguracją karty dźwiękowej, pomógł dopiero
guru linuxowy. PLD to jak dotychczas najlepsza dystrybucja jaką miałem (RH,
Debian).

Pozrawaim
Wojtek