Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 22 Sty 2003, 06:57:54 CET

Dnia 2003.01.22 06:23 Krzysztof Osetek napisał(a):
> Witam!
>
> Mam taki postulat - jak w temacie :)
> Oczywiscie ze ftp lepiej nadaje sie do tego ale np w moich warunkach
> (domowych) moge spokojnie o tym zapomniec - milosciwie panujacy mi
> admin bardzo skrupulatnie wycial wszystko co mogl zeby rozladowac
> obciazenie lacza - wiec o ftp to dla mnie abstrakcja - nawet o 4 nad
> ranem...  chociaz o dziwo pod Winda smiga pieknie (no powiedzmy ze
> dziala) - po linuxem nie chce nic.. moze jednak w czym innym tkwi
> diabel?

Może admina nie załadował kilku modułów do przepuszczania ftp
przez masq? Ja molestowałem swojego i po kilku dniach w końcu udało
im się to odpalić, niemneij trzeba być upierdliwym. :-) A tak swoją
drogą to też używam wszędize gdzie się transferów plików po http
zamiast po ftp bo ... jest to duzo szybsze, samo nawiązanie
połączenia jest nieporównywalnie krótsze od ftp. Dlatego poldek i
większość sources w specach daję na http :)

				Artur