Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Voytas voytasf w o2.pl
Śro, 22 Sty 2003, 12:15:32 CET

Ja ustawiłem wszystkie serwery w poldku na
ftp://ftp.task.gda.pl/mirror/ftp.pld.org.pl
i nie mam już problemów ze ściąganiem pakietów

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Osetek" <kosetek w celinternet.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, January 22, 2003 6:23 AM
Subject: Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Witam!

Mam taki postulat - jak w temacie :)
Oczywiscie ze ftp lepiej nadaje sie do tego ale np w moich warunkach
(domowych) moge spokojnie o tym zapomniec - milosciwie panujacy mi admin
bardzo skrupulatnie wycial wszystko co mogl zeby rozladowac obciazenie
lacza - wiec o ftp to dla mnie abstrakcja - nawet o 4 nad ranem...  chociaz
o dziwo pod Winda smiga pieknie (no powiedzmy ze dziala) - po linuxem nie
chce nic.. moze jednak w czym innym tkwi diabel?
na prawde to bywa wrecz zenujace - po godzinie modlow sciagnalem poldkiem
pakiet rdate..

natomiast http - squid ladnie stoi, nie jest ograniczony przez nic i np
ostatnio gwoli ciekawosci zainstalowalem sobie debiana - minimal iso (34mb)
i reszta z sieci - Xy, KDE 2.2 a potem jak znalazlem to 3.0.5 a potem
jeszcze raz X (4.2.99-3 - ktore poszly, ale kde juz nie :P wmaker chodzi, a
tak chcialem zobaczyc jak wyglada i czy wogole dziala ten RandR  :)) )

a teraz refleksja - gdyby PLD mialo tak budowane pakiety jak debian (tzn nie
ma problemow ze znalezieniem i najczesniej nawet z zainstalowaniem
najnowszych wersji pakietow) to zjadloby wg mnie go na sniadanie :DD
z drugiej strony dzisiaj montuje sobie nowy hdd i jednak nie bede dluzej
kontynuowal swojej przygody z Debianem - moze zbyt malo wglebilem sie w
system, ale wydaje mi sie bardzo chaotyczny... apt-get - ciekawe narzedzie
ale jakies takie toporne, niewygodne... poldek krolestwo za poldka :D
w sumie nie wiem - moze po prostu PLD weszlo mi w krew :))

pozdrawiam
Krzysiek Osetek