Forward calej poczty przychodzacej na inny server.

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 22 Sty 2003, 13:58:18 CET

On Wed, Jan 22, 2003 at 01:11:56PM +0100, Tomasz Sobolewski wrote:

> Nie szukalem szczegulowo na sieci ale watpie by i tak mi sie udalo znalezc
> dlatego pytam juz teraz (bo to dosc pilne).
>
> Mam w sieci server pocztowy na ktorym zainstalowany jest pewien szajc
> sprawdzajacy poczte, test na nosicielstwo virusa :) w kazdym razie
> podstawia on swoj SMTP i tylko localnie uzywa zainstalowanego tam
> sendmaila. Problem pojawia sie gdy chce uzyc autoryzacji /bo takowej
> funkcnji madrzy zapomnieli i niezaimplementowali w nim/.
> Tak wiec wymyslilem sobie ze przekieruje na firewallu caly ruch do mnie
> [...]

Pewnie to jest możliwe, ale zapewne też nikt tego za Ciebie nie zrobi.
Zacznij od przejrzenia dokumentacji do postfixa i jemu podobnych.
A tak w ogóle, to zaczynaj nowy wątek a nie wp* się w środek innego.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>