Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 24 Sty 2003, 11:47:28 CET

Dnia 2003.01.24 02:21 Robert R. Wal napisał(a):
> On miał rację, że nie zamontował, a jak się dał namówić, to
> znaczy, że
> głupi. Moduły do maskarady przepuszczające zwrotne połączenia do
> ftp,
> irc i podobnych to jedna wielka dziura w systemie, która otwiera
> połączenie do wnętrza sieci nawet jeśli ktoś ściągnie
> odpowiednio
> spreparowany listy, czy stronę WWW.
>
> Zza maskarady używa się passive ftp, albo ftp-over-http.

Ale to nie takie proste jak Ci się wydaje, ja mam publiczne IP ale
routing mam przez masqueradowana maszynkę i skoro płacę za publiczne
IP to oczekuję, że nie bedę miał żadnych ograniczeń.

				Artur