x-y... czemu sie nie laduja???

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 23 Sty 2003, 14:00:22 CET

On Thu, Jan 23, 2003 at 11:10:05AM +0100, Szymon Trasher wrote:
> 1. skad wziac taka sama wersje, jak ta przy kernelu:
>
> bash-2.05b# rpm -qa|grep nvidia
> XFree86-driver-nvidia-1.0.3123-2
> kernel-video-nvidia-1.0.3123-4 w 2.4.19_2.8

pokaż jeszcze `rpm -qa | grep OpenGL`.
XFree86-OpenGL-core (zawierający normalne libGL) gryzie się
z XFree86-driver-nvidia, zawierające libGL tylko dla nvidii.

> 2. Jak wlacze Load       "glx", to przy startx mam:
>
> Fatal server error:
> Caught signal 11.  Server aborting
> [..]
> XIO:  fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server ":0.0"
>       after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining.
>
> Moze to dlatego, ze mam 2 karty graficzne (Xinerama) - nvidia + s3. Jak to wtedy skonfigurowac?
Z OpenGL? Nie da się.

Do nvidii musisz mieć inne biblioteki OpenGL niż do wszystkiego innego.
Nawet jak ci Xy startną to wywali się każda aplikacja zlinkowana
z libGL próbująca korzystać nie z tego displaya.

Po prostu architektura driverów nvidii jest chora.

Pozdrowienia,
	Jacek