Boje z scsi

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Czw, 23 Sty 2003, 23:39:49 CET

Osóbka znana jako Bonder, wystukała:

> No właśnie, poprostu zmienialem maszynkę i przelożyłem dyski, linux naj na
> porządny system wstał zeb problemów, jedynie mial problemy z wyłączaniem
> nowej płyty ale upgrade jadra do 2.4 załatwił sprawę, ale za do nagrywarka

Mi dalej nie wyłącza, mimo "czarów" z jajkiem 2.2.22...

> nie chodzi (baaaaaaardzo długo ładuje ide-scsi i to nie pomoaga) wczesniej
> na 2.2 chodziło bez zarzutów

Tu już nie pomogę... Nie używałem i jak nie będę potrzebował nie zmienię za
nic, a problem z wyłączaniem płyty - trudno - przeboleję;-(

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl