x-y... czemu sie nie laduja???

Szymon Trasher trashcan w wp.pl
Pią, 24 Sty 2003, 00:42:35 CET

On Thu, 23 Jan 2003 11:22:36 +0100
Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> wrote:
> Ciach z mojego konfiga, zreszta jest to wszystko w readme od
> nvidii opisane:
>
> Section "Module"
> 	Load "glx
>
> Section "Device"
> 	Identifier  "nvi"
> 	Driver      "nvidia"
A to z mojego:

Section "Module"
#    Load       "glx"
# bez hasza sie wali

Section "Device"
    Identifier  "nv"
    Driver      "nv"
#    Driver      "nvidia"
#jak probowalem "nvidia", to wywalal blad
    BusID       "PCI:1:0:0"

Section "Device"
    Identifier  "tseng"
    Driver      "tseng"
    BusID       "PCI:0:9:0"

To jest blad ze startow Xow, gdy jest nv i odhaszowane Load "glx"
(II) [GLX]: Calling GlxExtensionInit

A to, gdy jest nvidia:
(EE) NVIDIA(0): Failed to initialize the NVdriver kernel module!
(EE) NVIDIA(0):  *** Aborting ***
(EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration.

> #soa1
> Dla ulatwienia dodam ze mam dżforca jakiegs, a pakiety to:
> XFree86-driver-nvidia-1.0.4191-1
> kernel-video-nvidia-1.0.4191-1 w 2.4.19_2.8
> Oraz ze fb na konsoli nie jest rivafb tylko vesafb,
> jak dasz rivafb to ma prawo sie wywalac.

u mnie:
XFree86-driver-nv-4.2.1-8
XFree86-driver-nvidia-1.0.3123-2
kernel-video-nvidia-1.0.3123-4 w 2.4.19_2.8

poszukam i zainstaluje te, co Ty masz!

--
Szymon Trasher
trashcan w wp.pl