x-y... czemu sie nie laduja???

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 24 Sty 2003, 00:43:03 CET

Dnia pią 24. styczeń 2003 00:12, Szymon Trasher napisał:

> Obecnie (juz nie wiem, co modprobowac :) ):
> bash-2.05b# lsmod|grep -i nv
> nvram                   3368   0  (unused)
> nvidia               1467488   0
Miałem tak. Nie uda Ci się taka sztuczka. Albo wyłącz Xineramę (wtedy na
jednym monitorze będziesz miał GL, na drugim nie), albo nie ładuj glx, albo
kup kartę NVidii na PCI. Ja tak zrobiłem. Miałem TNT2 M64 (AGP) i S3Virge
(dwie różne). Kupiłem Vantę na PCI i jest OK.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537