memtest86 bylo Czym testowac hardware

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Pią, 24 Sty 2003, 01:21:47 CET

CheckIt'a to ja bym polecal, ale tak z 8 lat temu...
dzisiaj watpie czy on cokolwiek przetestuje... i do tego wiarygodnie.
chyba ze wyszedl jakis nowy :)
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl

WK <sprawki w wp.pl>
03-01-24 00:06
Please respond to "Lista dla korzystaj?cych z Polerowanej Dystrybucji
Linuksa"