Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 24 Sty 2003, 02:21:34 CET

On 03.01.22 Artur Flinta pressed the following keys:

> Może admina nie załadował kilku modułów do przepuszczania ftp
> przez masq? Ja molestowałem swojego i po kilku dniach w końcu udało
> im się to odpalić, niemneij trzeba być upierdliwym. :-)

On miał rację, że nie zamontował, a jak się dał namówić, to znaczy, że
głupi. Moduły do maskarady przepuszczające zwrotne połączenia do ftp,
irc i podobnych to jedna wielka dziura w systemie, która otwiera
połączenie do wnętrza sieci nawet jeśli ktoś ściągnie odpowiednio
spreparowany listy, czy stronę WWW.

Zza maskarady używa się passive ftp, albo ftp-over-http.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35