instalacja...

Tomasz Sobolewski sobol w gadka.pl
Pią, 24 Sty 2003, 12:45:03 CET

> kupilem ostatnio nowy hdd - 80gb
> podzielilem w partition magic nastepujaco:
> 7gb - NTFS
> 3,5gb - ext2
> 0,5gb - swap
> 15 gb - ntfs
> i reszta ntfs...
>
> przy okazji sciagnalem najnowsze iso-i686-base...
>
> klopot w tym ze instalator jak przechodzi do partycjonowania zamiast
> partycji to wyswietla tylko kreske...
> co robic?

Mialem podobnie ale z pewnoscia nie bylo to kwestaia ustawien ATA
Instalator za nic nie chcial wypisac jakie partycje sa na dysku
ani recznie ani autotycznie nie dalo sie go psrtycjonowac..
(chociaz na sam dysk byl ok bo z zainstalowanym redhatem a partycje etx2)
Pomoglo dopiero wyczyszczenie fdiskiem pratycji...
Sytucja taka zdazala mi sie juz kilka razy za kazdym razem w przypadku
dyskow
z zainstalowanym juz Linuksem.

SoBoL