sig 11 w pine

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 24 Sty 2003, 17:30:42 CET

On Fri, 24 Jan 2003, Sławomir Sędyka wrote:
> Jakoś nie mogę otworzyć w pine listu Kacpra Kruszewskiego "PLD na SCSI
> COMPAQ" Prawdopodobnie za dużo tekstu po delimeterze, ale mnie to
> zaskoczyło...
> PYTANIE:
> Jak to sprawdzić, dlaczego wyskakuje z takim błędem:
>
> Problem detected: "Received abort signal(sig=11)".
> Pine Exiting.

A kloczek twierdzi, że ta wersja mu działa. Pewnie tak samo jak dia.
IMHO w general powinna się pojawić .51, która jest znacznie stabilniejsza
(czyt. nie wywala się an tym co 2.53)

> $ sudo rpm -q pine

A po co sudo, żeby się odpytać bazę?

> pine-4.53L-1

quick-fix - powrót do wcześniejszej wersji pine - 2.50.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...