Budowanie ze speców - again...

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 26 Sty 2003, 16:04:42 CET

Użytkownik Jarosław Kamper napisał:
> Spróbuj irssi

No dobra, próbuję...

..

aclocal: configure.in: 354: macro `AM_PATH_GLIB` not found in library
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.29694 (%build)

RPM build erorrs:
	Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.29694 (%build)
Error: package build faild. (no more info)

O to chodziło? I co się w takich przypadkach robi?

A swoją drogą jak mogę przenieść ściągnięte juz środowisko buildera na
inny komp? Jak zwyczajnie przekopiowałem z laptopa na stacjonarny to
zaczął budować ok, ale wszystkie źródła ciągnął od początku z netu,
nawet te co już mam; jak mu przetłumaczyć ze część źródełek już jest?

M.